M.I.A - Okley Run, Limited Edition




Är man inte lite besviken ändå? Lättad kanske är ordet då jag vet att jag inte missar något. För er som inte är med i svängarna så har M.I.A gort en egen klädkollektion. Jag ville inte skriva om det i bloggen i förväg då jag inte ville över-hypa grejen. Det spreds redan lovordade rykten om att där skulle finnas massa snygga leggings och bombarjackor(???). Det fanns ett par leggings och inga bombarjackor.

Hela grejen suger så mycket att jag inte ens vill skriva nått här. Men ovan ser ni fyra plagg jag skulle kunna tänka mig, men som jag likväl kan leva utan. Om du vill kolla in de få plaggen hon har lyckats "designa" ihop (ser ju ut som hennes vanliga bandmerch, typ bara tshirtar med tryck) så hittar nu dem HÄR!

Det bästa med det hela är ju att killen på bilden, Okley Leslie hittades som gatubarn på en i karibien. M.I.A tog honom till en annan ö - Manhattan. Där hon kirrade ett modellkontrakt åt killen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0