Nattsudd


Jäklar vad Bloggkoll har utvecklats sen jag loggade in senast. Nu kan man koppla sin egen blogg till sitt konto, vilket jag efterlyst sen starten. Jag skriver detta inlägg mest för att man måste ha en länk till Bloggkoll i ett inlägg. För att aktivera en grej. Men följ gärna bloggen om du vill.

Förresten kan jag ju fortsätta snacka lite när jag ändå håller på. Vad har hänt med natt-TV? Det var ju asbra innan jag åkte till London. Då kunde man se på Poker på Eurosport. Jag borde varit död/Extrem överlevnad på Discovery. Two and a hlaf men på sexan och massa andra smaskiga talk shows. Nu sänds ingenting. Tråkigt. Jag tror karma vill att jag ska gå och lägga mig.
Kommentarer
Talia

Va har det med någonting att göra?

2008-09-09 @ 10:30:51
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0