Reklamer är 10% av mitt liv




Jag byter aldrig kanal under reklamerna, jag ser på alla, analyserar alla och kan alla repliker. Jag brukar diskutera reklamer med vänner men ingen annan fattar vad jag snackar om. Första gången jag verkligen sliter mitt hår pågrund av en reklam. I två veckor har jag hysteriskt skrikit till resten av familjen att byta kanal när denna reklam kommer. Medan jag själv trycker in öronen och försöker koncenterar mig på annat. Det räckte med att se den 3 gånger sedan får jag hysteriska nervsammanbrott så fort jag hör hans äckliga röst.

Med risk för att detta låter som ett hot, så säger jag att jag seriöst skulle döda den här mannen om jag såg han i verkligheten. Så allvarligt är det. Zonnic borde för all framtid förbjudas att sända reklam. Jag förstår inte att TV kanaler har en policy att riktigt riktigt störande reklamer inte får förekomma. Vi TV tittare är ändå deras kunder?

Min absoluta favorit är den där Saab reklamen, jag har postat massor av olika reklamer under denna kategori. Jag älskar även denna amerikanska här under. Så jävla gullig :D

Ser ni på reklamer? Analyserar ni dem? stör ni er? Är jag onormal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0