Some day...



Det var längsen jag hittade ett par riktiga drömskor på internet. Såklart man hittar en massa fina man vill ha när man strövar runt i London, eller när man springer in på Scorette. Men förr i tiden hittade jag massor med nya favoritklackar på massa nya hemsidor - varje dag. Jag är självklart lika intresserad av klackisar fortfarande, men jag kanske inte tycker det är lika kul att klicka runt längre. Dessutom vet jag att jag har blivit mer selektiv, mer kräsen. Vilket bara är positivt.

Nu har jag då hittat ett par nya favoriter. Om det röda hade vart i vilken annan färg som helst hade jag seriöst övervägt om det är värt 1700. Så snygga, så 80s! Perfekta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0