Team Blondinbella


Idag tänkte jag införskaffa mig Blondinbellas linne, bara för skojsskull. Bara för att se vad man får för reaktioner av folk när man möts. Det är liksom, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta liksom. I vilket fall så gick jag in på hennes webbshop Bellme, och vad ser jag? Den kostar 299 jävla kronor? Tror hon det själv eller? Aldrig i livet. Max 150 och då skulle nog tusentals köpa den för att det är en kul grej. (Det ger ju massiv publicitet för Blondinbella, varöfr tänker hon inte?). Hur många personer på en skala köper denna för 299 kronor och är seriösa? Kan någon tala om det för mig?

Jag trodde hennes affärsié var lite hand i hand med Rusta. Att man skulle komma undan billigt. Men nej. Där sprack det.



Kommentarer
Anonym

men om jag säger att jag känner folk som har det och ska få det ( bland annar min syster) så får du väll tro vad fan du vill - i don't care

2008-09-05 @ 15:54:26
elin

/ E

2008-09-05 @ 15:54:55
URL: http://elinlundblad.blogg.se/
Camilla

Håller med.. jag vill knappt betala 299:- för ett vanligt linne (om det då förstås inte skulle råka vara rå-snyggt, men det är inte TeamBlondinbella linnet).

2008-09-05 @ 18:14:19
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Sanna

Håller med somfan, bara för att det står blondinbella på ett vanligt vitt linne ska det inte behöva kosta 300 spänn..

2008-09-05 @ 19:49:05
URL: http://sgavelin.blogg.se/
Fanny

Tänkte också köpa linnet idag men min gräns gick vid 200 inklusive frakt. Aldrig att man betalar så mycket. Hon borde vilja sälja många ju så att man gör reklam för henne. Förstår inte hur de tänker..

2008-09-05 @ 21:28:05
URL: http://orneberg.blogg.se/
Martina

satt och läste igenom vad alla hade skrivit på blondinbellas sida om linnet, hittade din länk hit så jag tänkte skriva lite här :)



Satt och tänkte att jag skulle köpa det med, en större stl så jag kunde bära det slappt och skönt, men priset är så otroligt överdrivet och som jag skrev till henne, om detta är ett "smak prov" på din kommande kollektion så vet vi ju nu att dina kläder kommer vara svin dyra...



299 kr + porto kostnad...där är vi uppe i nästan 350 kr, för ETT LINNE.



Heöt sjukt det där, hoppas att hon tar åt sig nu av vad alla tänker om de höga priserna... Hennes första plagg kanske hon inte ska ha så dyrt... visst om hon höjer priserna senare när hon blivit känd via sin kollektion eller liknande, men inte NU.



Fast det smarta hade ju varit om hon HAR låga priser hela tiden, då hon VET att folk kommer handla hennes kläder.



/marthina

2008-09-07 @ 12:54:16
URL: http://marthiinanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0