2 September


Tänka sig, det är redan september. Jag blir spyfärdig bara jag tänker på det.

Aldrig mer ska jag resa bort under den Svenska sommaren. Jag har typ vart borta hela tiden, det känns ganska deprimerande. Jag var hemma hela Juli, men då jobbade jag i princip varje dag. Sjukt.

Vad ska man göra nu liksom? Min föredetta chef har kommit hem från mammaledighet så jag måste fixa nytt jobb. Varför har jag suttit och degat mig i en vecka sen jag kom hem från London? Säg det. Men nu ska det bli ändring på det. Det startar nu.

Förresten, om jag blir så rik så jag kan anställa assistenter och sånt. Så vill jag ha en anställd som sorterar all min musik på iTunes. Snälla, varför finns inte information som Album med automatiskt på alla mp3or? Jag är perfektionist, så allt sånt måste stå med på alla låtar. En artist/album/genre måste heta/stavas exakt likadant osv. Tex om det står lady gaga eller Lady Gaga det är stooooooor skillnad.

Ja, jag vet, men det är så jag fungerar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0