In love with a dress


Det är andra gången jag blir riktigt rysligt kär i en grej på Nasty Gal, trots deras saftiga överpriser... Jättejobbigt för jag har en liten shoppingbudget denna månad, alltså jag har lagt undan pengar till mig själv som jag får ta till när begäret sätter in. Men det vore tråkigt att göra av med hela potten löningsdagen. Köpa eller inte köpa?

Asymmetri är ett ord som verkligen har satt sig på min hjärna just nu, det finns ju överallt.. typ bara ett axelband på klänningar/linnen osv, á la 90-tal och jag klarar inte den grejen riktigt. Jag hatade den redan då och jag kan nog inte komma över min barndomsäckling av fult mode. Men asymmetri i övrigt går in för mig. Som denna klänning, still samma Hervé Ledger-inspiration som alla andra klänningar just nu. Bara det att denna är vintage och one of a kind. Jag tycker inte alls om rött annars men denna är så grym, och det är så himla fint till den där gulddragkedjan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0