Med vad är oddsen?


Igår innan jag somnade så låg jag och tänkte på vår road trip, och vad man kan göra med en krog-klubb som ingen gjort tidigare, eller som är ovanligt i Svergie. Vill ju att våra fester ska vara något alldeles extra. Då kom jag på att sockervadd både luktar gått, ser kul ut och är gott att äta. Att man borde få med en våtservett eftersom man blir så grymt kladdig om händerna. Att göra utelivet lite extra, med cupcakes kanske och massa gulligull typ........... Tror ni inte att, nu när jag sitter och tittar på reprisen av Popcirkus så är det just sockervadd som alla står och mumsar på. För er som inte vet vad Popcirkus är så är det SVT2 nya satsning på Debaser Medis is Stockholm. Med Per Sinding-Larsen och Kristian Luuk som programledare så gör de en live show med artister, korsord och inslag. En grym utekväll helt enkelt. Vet inte om man ska ta det positivt eller negativt, jag menar.. Det är ju en ära att min tanke fungerar i praktiken - folk köper sockervadd på krogen. Men det är ju negativt att man inte är först.


Visst luktar det så jäkla gott?
Kommentarer
Natali

Det luktar såååå gott! Och jag HATAR att när man kommer på ider och upptäcker att någon annan var före! Puss!

2009-04-05 @ 04:24:18
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Shae Acopian Detar

YUMMY!!! :)





2009-04-09 @ 05:05:05
URL: http://www.everythingstyle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0