One way ticket


Ojojojoj vad jag är stressad nu alltså.

Imorgonbitti, tiiidigt tiiidigt ska jag upp, packa det sista. Ta min lapp till Posten Företagscentrum, hämta ut en låda som väger 23 kilo..... släpa den + packning + lite andra prylar till vårt lager! Sedan ska vi fixa och dona lite, borra upp våran kolosalt stora whiteboard tavla, ja vi har verkligen skitmycket att göra. Vid 14:30 borde jag dra mig mot Stockholm Central för att sedan sätta mig på ett tåg mot MALMÖ. Jag åker ner till min kära Natali en dag tidigare (det är helt fullbokat på fredagen, tur att jag kikade på biljetter redan idag). Shit hon sa att vi skulle ta en öl imorgon kväll för att fira, jag är så jäkla sugen på att bli rund under fötterna måste jag säga. Jag har vart vit i 3 veckor för att jag jobbat, jobbat, jobbat och denna helg ska bli så chill. Dock har jag massa skolarbete att göra, som jag pillar med när Natali jobbar.

Måste göra klart 3 månaders arbete (som jag inte börjat på) tills på tisdag. Lycka till. Dock har jag ett försprång jämfört med många i klassen då jag hade företag innan kursens start. Dessutom kan jag ju min målgrupp, för det är ju ni! Så jag hoppas det går smidigt. Sen är det ju modevisning på fredagen. Efter det utgång, på lördag utgång och på söndag så ska vi förhoppningsvis hälsa på min mormor i Helsingborg. Saknar mormor min. Dock är det inte säkert än då jag jobbar i Sthlm på måndagen och kanske ägnar söndagen åt resan hem. Men förhoppningsvis så kan jag ta ledigt.

Åh som sagt, jag är så stressad.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0