14 Augusti


Hej babes!
Jag har vart utan internet i två dagar nu, igår morse kom världens åskväder hit och jag tror blixten slog i huset tre gånger. Det slog blå blixtrar ut ur varenda eluttag. Jag väcktes av åskan och drog ur min dator det första jag gjorde. Jag hade feber och var nyvaken och hade smått panik. Deer in the spotlight, visste inte vad jag skulle göra. Så jag bestämde mig att dra ut alla datorer först. Sedan vårt modem (såklart glömde jag routern) och sedan TV'n. Proppen gick i min syrras rum medan jag var där inne, precis när jag drog ur hennes dator så slog blixten i huset och kontakten var ca 5 cm från uttaget och feta blixtrar kom. Åskan dödade min systers dator, vår router och en extren hårddisk med alla våra familjebilder under 9 år typ.

Jag vart inte så rädd, som man kanske borde vara. Tycker i efterhand att det var mest fett och kul. Så ni behöver inte dalta med mig, jag skriver inte detta för att ni ska oroa er eller för att jag vill ha uppmärksamhet. Jag skriver det för att det var en jävligt cool upplevelse och det här är min blogg.

I och med att jag vart internetlös så har det inneburit att jag sovit hela tiden i ett dygn och det var verkligen förbättrat min sjuklighet. Nästan så att jag vill ut och supa i helgen men jag tror jag hoppar det, sparar pengar och tar hand om mig själv istället.

Nu ska jag äntligen börja fila på webshoppen igen. Förhoppningsvis blir jag klar ikväll, och vi har en premiärkväll utan Bellish. Ett mail till vinnarna av 50% kommer såfort den har lanserats.
Kommentarer
Camilla

Yaaay vad roligt att den snart e klar! :D

2009-08-15 @ 15:01:15
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0