En sak gör mig lite sne...


Mixtaped Magazine har, om jag förstår det rätt fått fribiljetter och presspass till Way Out West och jag har helt räknat bort det i sommar då vi aldrig fick riktiga besked. Nu ca 2 veckor innan festivalen fick vi besked och det var ju hur fantastiskt som helst, askul verkligen. Men vart tror dem att vi ska bo? Allt är typ uppbokad tror jag och liksom. Åhhh jag vill så gärna gå. Eller mest för att det är free och för att VIP baren var så himla rolig förra året. Det är liksom ingen direkt artist jag vill se i år så det känns ganska ovärt att betala flera tusen för boende och resa, flera tusen jag tyvärr inte har för tillfället.

Jag diggar inte den där grejen att lönen kommer 30 dagar senare för jag har jobbat ihjäl mig i hela juli och det får jag när jag får mina CSN pengari slutet av Augusti och då kommer jag typ simma i pengar, men jag behöver ju dem nu. nu. nu.

Måste ju köpa flygbiljetter och sånt till Berlin också. Ska ju se Spinnerette. Åhhhh.

Det händer ändå en hel del kul grejer framöver. Steve Aoki på popaganda. Fan vad jag längtar till det, och jag brukar se värsta bilden framför mig hur det kommer att vara, en ganska orealistisk bild och jag ska försöka att inte tänkapå det alls för då blir jag bara besviken. Sist han var här på berns så hade jag ingen bild alls och allt blev så jäkla bra ändå hahaha, så himla kul på spyan helt oväntat och utanför. Shit om folk bara visste, jag kan ju inte säga nått för ni skulle ju inte tro mig. Men mina brudar vet och det är det som betyder nått för mig.
Kommentarer
N E T T

åh, jag drömde till och med om de inatt.. lily och robyn... synd att du inte kan dra :(

2009-08-02 @ 13:53:49
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0