Jag har inte klätt på mig än, haha, för vet ni vad jag har gjort?


Jag har suttit här i sängen, i pyjamas, med en godispåse som ända föda och musik som ända sällskap. Och klickat och klickat och klickat. ÄNTLIGEN, efter många timmars fnul och knep och knåp (är ju ingen webbdesigner eller programerare så det är hårt att bygga nått från grunden) så har jag lyckats få upp vår nya hemsida!! Grunden till den var ju klar redan i Januari men det har ju kommit så många grejer emellan. Dessutom måste man ladda upp från en PC och det har ju inte jag, så jag fick göra det från min virituella PC i min MAC. Det låter krånligt och visst fan var det det.

Dessutom ser hemsidan ut som totalt bajs i Explorer men jag har inte den blekaste aning om hur man fixar det, seriöst.

www.mixtapedmagazine.com

Bokmärk ;)
Kommentarer
Natali

Åh, vad duktig du är!!! Blev skitbra ju!

Vet du, jag var också på snoop på hultsfred 05! jag stod längst fram! :)

2009-08-03 @ 19:15:00
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Sandra Marinoni

åååh, nice :D så duktig du är! :D

2009-08-03 @ 22:38:53
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0