13 December



Jag är ingen sån bloggerska som brukar ha en massa irrelevanta bilder till inlägget bara för att det ska se snyggt eller intressant nu. Men nu har jag det, för jag tyckte den var fin och jag ser ingen vits med att göra ett eget inlägg kring den. Det är Linday Lohan på bilden om du undrar, det ser ut som en ung ung Depp också men det är der ju självfallet inte.

Jag tänkte säga gonatt nu faktiskt, och där kanske bilden kommer in, den har nått jag inte har, någon att dela natten med, he he he.. Nej, jag mår faktiskt prima ändå. Somnade vid 20 igår, vaknade 7 idag och blev dödstrött vid 21 tiden idag. Har knåpat med vår julkalender denna timmen och nu skall jag äntligen få sussa. Imorgon blir det upp tidigt igen, för att behålla min braiga dygnsrytm som fuckade ur sig där ett tag. Vad jag ska hitta på imorgon, det återstår att se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0