14 December


Många mysiga mornar nu på sista tiden, jag tar det verkligen lugnt. Jag måste, annars får jag slags psykiska stressexem. Denna morgon har jag legat och lyssnat på Vakna, orkade inte gå upp till soffan, strax har jag ju min egen TV i mitt sovrum, längtar till det alltså. Det är snötäckt mark ute och det snöar lite och det ger ett dovt ljus in i sovrummet, hur mysigt som helst! Snart ska jag gå upp och göra något av denna dagen, men först ska jag se på UPP, äta saffrans gifflar och sourcream & onion chips. Mmmmm.
Kommentarer
Natali

Shiiit! Du har fuckat ur med bloggen :D Dags att gå in här och läsa typ varje dag för att hinna me! <3

2009-12-14 @ 10:40:00
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0