Under my Carvela-ella-ella eh eh eh





Som jag sa tidigare så var det länge, längesedan jag köpte skor. När jag senast köpte skor så köpte jag mina nuvarande favoriter, jag har blivit selektiv och handlar sällan men då handlar jag det jag verkligen vill ha. När jag precis köpt mina förra så blev jag kär i ett par skor från Carvela, ett märke av Kurt Geiger. Jag vet vid detta laget att även dessa skor är perfekta för mig, för jag har inte kunnat sluta tänka på dem och jag missade dem precis i Asos stora utrensning. Nu har jag köpt en kopia men mer om det senare.

I alla fall så har jag köpt nya favoriter från ASOS nu och jag älskar dem innerligt även fast jag inte lärt mig att gå i dem än. Hur kunde man föreställa sig att ynk 3 cm mer än vad jag är van vid i klackhöjd kan göra sån skillnad, 12 cm kan jag springa i och i 15 cm stapplar jag runt som en annan kobent kossa.

Dock är denna gången inget undantag. Precis när jag har köpt ett par skor så måste jag bli kär i ett nytt offer, och det nya offret är även denna gång från Carvela och de liknar faktiskt mina nya älsklingar. Jag vill att dem ska stå tillsammans på hyllan, bredvid varann och se ut som en kärlekspar. Min nya kärlek är de blå kilklackarna under.




Old seasons favourites
Bevisar att det är ett himla häftigt skomärke:



Kommentarer
Sandra Marinoni

fyfan vad hett! men shit, femton cm.. det är inte nådigt alltså!

2009-12-11 @ 16:49:30
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0