Gott nytt år på er!


 

Ikväll är jag lite rädd, jag är alltid lite rädd när saker och ting inte är planerat in i minsta detalj, speciellt när det gäller kvällar då jag ska vara full... Jag mste ha det strukturerat annars glömmer jag bort tiden eller flippar. Just denna kväll är jag också helt ensam. Jag ska till Berns, resten av Mixtaped Crew ska till Müncenbryggeriet. Dessutom för att spä på det hela lite så ska jag ha på mig paljettleggisarna från Asos, (de får absolut inte gå sönder då dör jag). Och mina nya sylvassa killerheels. Vad jag ska ha på överkroppen, i ansiktet eller i öronen har jag inte alls bestämt och jag har nu 30 min på mig att hoppa i alla kläder.. Never gonna happen liksom. Haha jag bloggar hellre i stället!

 

Jo ja, eftersom jag ska vara ensam där (lär ju minga x1000) hänga på långt ifrån bekanta människor som en pinsam igel. Men eftersom det just kommer bli så, så läääär jag göra mig wasted bortom detta decennie liksom. Och det fr givetvis inte heller hända. Men jag får inte ha tråkigt heller, åhhh dessa måsten. Hoppas ni får en fin nyår i alla fall ;)

Kommentarer
Camilla

Åh vad gullig du e som bjuder mig på fest :D skojjigt värre!



Haha sjukt kul att du brukar se honom! PÅ nyårsfesten var det första gången jag träffade honom haha, han var rolig!

2010-01-02 @ 23:24:57
URL: http://beatdriven.blogg.se/
VIKTORIA TOMIC.SE

Fian vet hur det funkar :)

2010-01-04 @ 23:51:09
URL: http://viktoriatomic.se
Sandra Marinoni

sv; i knooow, jag lyckades verkligen med färgsättningen på den iaf ;D

2010-01-05 @ 19:38:11
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0