I have sinned, oh I have sinned


För att klargöra innan ni kommenterar:
Ja! Jag har lappen kvar på toppen, jag gillar att gå runt och prova kläderna så jag är säker på att de är bra, innan jag möjligtvis lämnar tillbaka dem. Då är det bra om lappen är kvar ;)
Ja! Jag har bara nagellack på tre fingrar, videon var väldigt spontan så sånt orkar jag inte fixa innan ;)
Nej! Jag är ingen sprutnarkoman, plåstret är från när jag gav Svenska folket 4 dl blod igår

Minns ni för lite mindre än ett år sedan då jag beställde 5 par klackskor på en gång? Visst är det konstigt att jag aldrig visat dem i bloggen eller haft dem på mig under året? Jo, grejen var ju att jag aldrig fick dem. Det vart nå keff i utcheckningen så jag fick gratis frakt (som jag även var förvånad och naivt lycklig över i länkade inlägget ovan). De kontaktade mig och ville ha 26 dollar för frakten. Men jag betalade aldrig det, eller det blev liksom inte av för jag behövde scanna pass och sånt och det är bara asjobbigt. Så jag lät månaderna gå, och i augusti damp det ner 1700 kronor på mitt paypal konto för att de annullerat min order.

Men jag hänger inte läpp över det, det var ju jag som var seg. Så nu har jag beställt dem igen, men har bytt ut två stycken. Jag bytte de guldsvarta mot ett par klassiska svarta, som alla har i Sverige och som fanns på Nelly.se men jag bryr mig inte riktigt, jag vill ha ett par enkla cleana och billiga skor och dessa var sjukt billiga. Fanns ju också på gojane för massa herrans månader sedan... Dom andra skorna jag har bytt ut är de blåa som är hemska, vad tänkte jag med när jag ville ha dem? Till mina fina fina Carvela kopior.

Vill ni beställa så klicka på någon av bilderna, ni kan också använa koden FRIENDS30 så får ni 30% rabatt ;)





Kommentarer
Sandra Marinoni

snyyyyyggt!

hoppas att giambattista valli kopiorna kommer passa på dig! klacken är för hög + felvänd (bakåt) så det GÅR inte att gå i dom.. så jävla värdelöst..

2009-12-21 @ 21:08:44
URL: http://marinoni.blogg.se/
VIKTORIA TOMIC.SE

Ååååh tänk om jag kunde få göra en sådan sneakersbeställning, fyfan vilken jävla megalyx!

2009-12-21 @ 22:12:35
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0