I Wanna Take a Ride on Your Disco Stick


I dagens lucka på Mixtaped Shop Julkalender: Disco Stick på köpet


Bilden är fejk då, det hoppas jag att ni ser, men den är rolig :P
Ni får låna den i era bloggar om ni vill skriva om örhängena.

 

Förlåt för att jag är osminkad

Förlåt för att jag är rätt ful

Förlåt för att jag är gul

Förlåt för att jag sluddrar

Förlåt för att den här videon inte kom upp igår

 

Det var hur längesen som helst som jag gjorde en vblogg, 13 månader rättare sagt, när Mixtaped Magazine släpptes förra året. Sedan dess har jag börjat lite här hemma och försökte göra en bra video men ångrat mig. Denna är inte heller så bra, I'm out of shape, men den behövdes göras för att ni ska se hur dem ser ut, inte så lätt att veta annars.

 

Kan förklara mer vad jag säger i videon: Vi ska ha photoshoot med Shelley med dessa örhängen nästa vecka, så de hinner inte komma upp till försäljning så man hinner beställa innan jul och nyår. Ända sättet att få dessa örhängen inom närmsta framtiden är att beställa någonting - valfritt - från Mixtaped Shop. Om du spanat något tidigare så är det suveränt att beställa idag och få 2 grejer på köpet. Men om du inte spanat något tidigare utan bara egentligen vill ha Disco Stick så kan man beställa nått billigt för 79 så sparar man rejält mycket med pengar. Jag tror inte ens vi tjänar på den dealen hahaha!

Använd kod JULIGEN i utcheckningen på Mixtaped Shop så får ni gratis frakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0