Lipstick Lover



Jag har investerat!.. Vart ska jag börja? Jag är så, så jävla nöjd! Det är det perfekta oranga läppstiftet, dyrt var det också, därför kallar jag det en investering. Jag var ju missnöjd med coral läppstiftet från ASOS. Detta nya läppstiftet kallas coral tangerine och kommer från Estée Lauder, (nummer ADL 10, Kicks kallar det C10). 255 kronor kostade det, tur att jag har "personal rabatt" på Kicks haha. I alla fall så är jag supernöjd och det är ett matt heltäckande läppstift som är asdrygt så det räcker längre, vilket gör att man tjänar in lite där. Det luktar och smakar som läppstiften gjorde när man var liten och snodde mammas och mormors läppstift. Kolla in guld ettuit, ser ut som ett läppstift ur sagorna, perfekt. Hur många gånger kan man skriva läppstift i ett och samma blogginlägg? Haha skitkul, jag är besatt.
Kommentarer
Camilla

Åh toppen!! Har själv varit på jakt efter ett läppstift i en korall/orange färg! Köpte ett på Kicks i somras som såg ok ut i butiken, men när jag prövade det hemma så var det i princip bara... rosa :(

2009-12-11 @ 18:10:25
URL: http://beatdriven.blogg.se/
VIKTORIA TOMIC.SE

Åh de ser ut att vara jävligt fint! Letat efter ett jag med, de där tål att testas, så tack för tipset :) tänkte även kika på face brukar köpa läppstift från dem och de har ju en hel del färger typ :P

2009-12-11 @ 21:54:13
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0