Blink 182 is back



Som det ryktas om hett i ett par veckor så är gamla skate-rock favoriterna tillbaka, Blink 182. Ovan är det som kan läsas på hemsidan och det är ju alltid skittrevligt att få en nostalgikick av mitt liv 2000-2003 liksom. Grabbarna här ute på ön är som noppriga små 14-åringar igen. Jag ser dem som Todd på Scrubs framför mig, Reunion High-Five!!!!! Haha de är så lyckliga, pratar om att de har stånd med tårar i ögonen, att livet äntligen är tillbaka, att de ska åka jorden runt bara för att kunna få se dem live. Killar alltså. De beter sig som brudar just nu, överreagerar lite på ett gulligt sätt, klappar varandra på ryggen och bildar stora tjej-gänget av gemenskap. Där ingen brud är välkommen, this is a young boy's thing. Jag är inte bitter.
Kommentarer
elin

OOOOOH THIS MADE MY DAY!! :D saknar blink 182

2009-02-11 @ 18:32:35
URL: http://neonljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0