Call me free today, If you see it my way



Today is a good day. Fy vilket kontrast man kan leva i från vecka till vecka, dag till dag, timme till timme. Livet kan verkligen ändras under tiden av en millisekund. Kollade på Oprah för ungefär en timme sen och det handlade om en son som dödade sin familj. Man måste verkligen veta vilka som verkligen älskar en och ta vara på livet och verkligen inte ta det för givet.

Just nu är mitt största problem att vi inte har nått jag tycker är gott att äta hemma. Vilket resulterar i att jag dricker en massa havremjölk för att känna mig mätt. Men nu kl 12:30 känner jag att det inte håller i längden. Vad fan ska jag hitta på?

Annars är det en underbar morgon, jag har inte sett solen på en vecka typ för jag har vaknat så sent och de dagar jag vaknat relativt tidigt så har det vart molningt. Fy vilken skillnad det är att vakna av att solen skiner i fejjan än om den inte gör det. Hah läste i lokaltidningen även att en tjej hittat den första Tussilago här ute nu också. Helt jävla amazing, snart är det vår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0