11 Hours


Okej, jag ska gå upp om cirka 7 timmar. Ångest för mig. Patsy sa till mig tidigare ikväll att vi står på listan till Pressvisning på Stockholm Fashion Week. Nyligen testade jag kläderna jag tänkt ha imorgon och det känns inte alls bra. Jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt, jag vill egentligen ha min kjol men det passar inte alls till skolan. Och den stora kolosala jätteväskan jag kommer ta med mig känns redan nu olockande, jag ska ha med en mapp som jag kan lägga alla viktiga papper i som vi får i skolan. Sen ska jag ha med ombyte till kvällen, två par skor och grejer och sprit. Jag lär ju behöva det, haha skämt åsido så hinner jag inte åka hem innan förfesten imorgon så det är la bara att släpa med allt.. Åhh varför måste precis allt hända imorgon? Hur ska jag palla när jag inte hinner sova något?

Jag måste gå och bada nu också, jag tror aldrig jag tvättat mig så här sent på kvällen, familjen kommer ju hata mig. Jag känner mig så opepp helt plötsligt. Mens har jag ju också så jag lär ju testa kläder hela natten och ändå inte bli nöjd.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0