7 Hours


Åh, jag kom precis på. Jag är seg och helt oberäknelig. Uppropet i skolan är om 7 timmar det betyder att jag bara kommer få sova tre timmar. Det är inget problem i sig, problemet är att jag blir så jäkla less på mig själv. Varför segar jag? Jag får ju ingen nytta av det alls. Jag hade en liten liten to do list att göra innan jag skulle sova. Typ bädda om sängen, se till att packningen är klar, se till vilka kläder jag ska ha osv så att det inte blir jäktigt imorgon. Men så hamnar jag här och det enda jag gör är att ladda om sidorna. Jag har inte gjort ett piss i säkert 2 timmar. What a waste.

Jag kom som sagt precis på att min hjärna tror fortfarande att det typ är oktober, jag har grejer kvar från den månaden som jag inte tagit tag i. Egentligen har jag grejer som jag måste göra som är typ 1 år gamla. Kan man aldrig få ett break och komma ifall? Jag ramlar alltid efter och hinner aldrig i mål. När ska man hinna det? När jag fortsätter att sacka efter? Mamma har köpt en bok till mig som handlar om just detta. Det komiska är ju att jag inte ens hittar tid till att läsa den liksom. Den här dagen har bara sprungit sin kos, meningen var att jag skulle fixa alla dessa små störiga grejerna som alltid är ivägen. Men det vart liksom inte riktigt så. Lite har jag pysslat med men långt ifrån allt. Usch vad tråkigt för er att läsa detta men det jag skulle säga var att: Om jag hittar den gyllene lösningen på mitt problem så ska jag inte vara sen att berätta den, om ni har liknande problem.

Drömmen vore ju att ha ett liv där inget händer, eller typ, ett liv där man har folk runt sig som fixar de tråkiga sakerna så som revisorer och hemtjänst. Jag längtar.
Kommentarer
sandra

aaah, i know. men det handlar ju om att jag mår sämre för att jag inte tränar inte för att bränna fett eller så. jag vet ju själv att jag kommer bli mer alert och allt det om jag skulle börja träna lite ändå gör jag det inte, blir så jävla sur! måste nog träna min självdisciplin en aning!

2009-01-27 @ 12:56:05
URL: http://marinoni.blogg.se/
Anonym

känner igen mig som fan angående seg och oberäknelig-delen, haha.

2009-01-27 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0