Framtiden börjar om 2 dagar


Det är helt sinnessjukt. Patsy och jag börjar skolan på tisdag och jag är så peppad att ögonen börjar rinna när jag tänker på det. Har massa att fixa innan, typ hitta min kalender.. Eller förresten, jag har inte massor att göra men det känns som om när jag blir klar med något så hittar jag massa andra ogjorda saker. Blir för tråkigt för er om jag ska rabbla upp min to-do list liksom. Men ett exempel är; vi får checkar från skatteverket som vi ska lösa in på banken. Jag har inte löst in någon för jag bor inte i närheten av Nordea och dessutom är jag i stan sällan. Så den har legat i vår mapp tills jag kollade där idag och ser att den gick ut för 5 dagar sen. Hur kan den göra det? Helt sjukt. Vad gör jag nu? Haha, fan va dum jag känner mig alltså. Detta blir två nya punkter att ta tag i snarast; 1. Åka till Skatteverket och fråga om man har möjlighet att få en ny check 2. Logga in på Skatteverket och ange vårt kontonummer så vi inte får fler checkar. Såna roliga saker är det jag håller på med hela tiden, inget kul alls. Jag vill göra tidningen och vara kreativ, men nej, jag måste göra tusentals administrativa saker h e l a  t i d e n.

Men det är det vi ska lära oss i skolan. Struktur, organisation och effektivisering. Jag ser fram emot det som fan! Fast mest av allt ser jag fram emot att få träffa Patsy igen, längar lite lite mer efter det ögonblicket än uppropet faktiskt. Helt sjukt hur mycket man kan sakna en person. Sist vi träffades var typ 1:a advent!! Hah sjukt.

Men men, nu är klockan mycket och imorgon ska jag förmodligen ordna upp resten av småbitarna i mitt hektiska liv innan jag måste ha rutiner igen. Kan ju visa lite vad jag har pysslat med de senaste tre timmarna och jag är så fruktansvärt stolt för jag har gjort skiten i från skratch i Dreamweaver. Our new website! Hoho, man ser bara typ bakgrund, rubrik, meny och sidfot men man får ju ett hum om det i alla fall.

Klicka på bilden för att få den större! Vad tycks?


Kommentarer
elin

vad bra att du ignorerade henne. orka ha människor runt sig som beter sig som idioter.

jag har gjort det med min vän.. fjärde gången på ett år som hon slutar prata med mig bara sådär.. första gången blev jag inte ens bjuden på hennes födelsedagsmiddag av någon anledning. hon fyllde 18år och vi hade varit bästa vänner i flera år. jag skrev ett långt brev till henne strax innan jul, för då hade vi inte pratat på nästan två månader. jag skrev allt jag kände, att jag inte orkar med det här längre, vänskap ska inte vara såhär osv. hon svarade med ett sms och sa att hon förstår mig, att hon har varit en idiot. nån dag senare träffades vi och jag sa att om hon verkligen vill att vi ska bygga upp våran vänskap igen, så måste hon möta mig på halva vägen. nu har jag inte träffat henne på över tre veckor. och hon undviker mig igen. lite mer än en månad sen jag skrev brevet och vi pratade. det visar att hon inte bryr sig och hon var inte redo att försöka. om jag visste att det hon sa bara var skitsnack så skulle jag inte ha försökt igen. och nu tänker jag inte göra det. det finns en gräns för hur mycket jag orkar. haha oj, det blev mycket skrivet..

är säker på att hemsidan kommer bli skitgrym. och fan vad kul med att du ska börja skolan :D hoppas att du mår bra! puss.

2009-01-26 @ 08:14:57
URL: http://neonljus.blogg.se/
Anonym

Ahh! jag ar avis! vill ocksa ga pa upprop! kommer kanske finnas heta killar dar! woow :) Nya hemsidan ser fresh ut!

2009-01-26 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0