Hah sämsta nyår


Har inte haft tid att utvärdera mitt nyår förens nu. Shit vad kass jag var alltså, spydde 3 gånger och var inte ett dugg berusad. Jag misstänker att det är mor min som stoppat ett sånt där "alkis" piller i min förrätt. Ni vet sån som alkoholister får så de spyr om de konsumerar minsta lilla alkohol. Så spyr dem liksom. Ni som inte känner min mami så kan jag säga att jag inte blir förvånad om det skulle vara så hahaha.

Mina bitches, Bella och Frida kan iaf vittna om att jag inte drack mer än några cider två drinkar och liiite liiite champagne och detta är på en tidslinje av 6 timmar så jag tog det verkligen rysligt lungt, plus att jag hade ätit riktigt ordentligt hemma innan jag åkte in. Fattar fortfarande inte vad som hände liksom.

Vi hade ändå fest hemma hos Fridis hela kvällen till tre. Stod på lilla essingen och såg fyverkerierna på söder ända bort till Nacka och hela kungsholmen och ända bort till Solna. Det var fan mäktigt.

Men det känns ändå bra liksom att det inte vart ett så svinigt nyår för jag har en hel del fester inbokade framöver.


En liten utvärdering snodd från Natali ;)

höll du några av dina nyårslöften och har du några nya?
Mitt nyårslöfte var att glömma en person eller göra relationen bättre. Hela första halvåret gick ju till att försöka lösa saker men när man pratar med en tegelvägg så får man tyvärr ge upp.

dog någon som stod dig nära?
Nej men Bellas hus brann ner och det kändes som ett dödsbesked i hjärtat

vilka länder besökte du?
England och Italien

är det något du saknade som du vill ha nästa år?
Respekt

vilket datum kommer du alltid minnas, och varför?
Min födelsedag helt klart 29 Februari, det är lika magiskt varje gång det händer. Annars kommer jag nog inte memorera datum utan mer härliga händelser, typ Rom-resan, malmö-resan osv.

vad var din största framgång?
Vi släppte första nummret med Mixtaped Magazine

största misslyckandet?
Allt som har vart misslyckat det här året är för att jag vart för framfusig, men å andra sidan måste man våga satsa för att lyckas. Största misslyckandet var väl kanske att flytta hem igen efter att ha flyttat hemifrån 2007.

har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte så värst vad jag kan komma på

bästa köpet?
Rom resan var min bästa investering, det är fortfarande den resan jag accosserar med lugn och ro

vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, flygbiljetter och hyra

gjorde någonting dig riktigt glad?
Spinnerette släppte sin EP, det var typ det bästa

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
Artister kommer vara Amanda Jenssen, Duffy och Lykke Li

vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat hårdare för vad jag egentligen ville

vad önskar du att du gjort mindre?
Inpulsköpa skitkläder och bry mig om folk som inte är värdig my pity

blev du kär?
Nej

hur många one night stands?
2

favoritprogram på TV?
Blev kär i Weeds, Scrubs och 1/2 men

hatar du någon nu som du inte hatade förra året?
OH JA

bästa boken du läste?
Läsa är nog det mest tidskrävande skitsysslan man kan läsa, men bästa bloggen måste vara typ Viktoria Tomics eller Sandras

vilken var din största musikaliska upplevelse?
Typ Way Out West eller Kiss konserten, men den sög

något du önskade dig och fick?
Banklån

något du önskade dig men inte fick?
Nytt jobb

årets bästa film?
Twilight

vad gjorde du på din födelsedag och hur många år fyllde du?
Jag fyllde 20 och hade bästaste Patsy, katta, dag, love, matilda, bella och frida på KGB

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om Agnes stannade kvar i Stockholm, jag saknar henne grymt mycket

hur skulle du beskriva din klädstil?
80s, fast egentligen på vardagen är den ganska alldaglig

vad fick dig att må bra?
När folk är ärliga

vilken kändis var du mest sugen på?
Det är ju föralltid Paolo Nutini men Robert Pattinson är ju en ny favorit

vilken politisk debatt engagerade dig mest?
USA valet och FRA lagen

vem saknade du?
Agnes, Patsy ofta och tyvärr Erik men det är ju som det är liksom

en värdefull läxa du lärt dig i år?
Mja, det finns ingen du kan lita på än dig själv och när jag känner att jag inte kan lita på mig själv heller så mår jag så fruktansvärt dåligt

något du fruktar inför nästa år?
Ska man fruka finanskrisen???? Annars frukatar jag mycket hårt arbete kontra fattigdom
Kommentarer
Camilla

vad tråkigt att du mådde så dåligt!

2009-01-03 @ 13:22:57
URL: http://beatdriven.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0