Hey bitches!


Blir inge mer shopping avslöjanden ikväll. Jag har totalt slösat bort min dag och är stressad som sjutton. Ska strax dra iväg till solariet, det är josie som vill sola men jag är lite skeptisk. Ska nog bara sola 10 min eller så eftersom det inte var så längesen sedan sist liksom. Ska ju försöka vara lite rädd om mig själv.

Är redan sen och det är i min natur, jag kommer nog ha det som nyårslöfte, sluta kom försent. Men typ 60% av gångerna så är det oftast inte mitt fel, det är det som är så himla frustrerande alltså. Visst jag är ofta ut i dålig tid men oftast ÄR bussen försenad, men då BORDE jag satsa på en tidigare buss. Men hur ska man veta sånt? Jaja, nu rinner tiden.

Planen är att sola vi Döbelsgatan, och sedan ner på Anchor och ta någon cider, hämta Matilda och sedan ta sig till Broder Tuck där Leaded Fuel, Sister och Varför? ska ha spelningar. Ska bli rysligt najs.

Men nu måste jag ta en fransk dusch, packa klackskor och smink och sedan blanda buss-drinken för att sedan springa till bussen tjaooo tjaooo
Kommentarer
Natali

Jaaaa, de skulle vara fett! När kan du?

2009-01-04 @ 03:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0