Inte den bästa dagen


Idag var den sämsta dagen på flera år. Jag kände att precis allt och alla ville jiddra med mig. Mitt liv känns mobbat, jag känner mig grymt mobbad av allt som har med livet att göra. Det känns som om jag är största tönten och livet är mobbaren. Han tar mina glasögon och stampar sönder dem i småsmå bitar, bitar som jag måste sätta ihop på ett eller annat sätt. Men det går inte för jag kan ju inte se någonting.

Det känns som om alla andra står runt omkring men hjälper mig inte. Vad ska man säga liksom. Jag vet verklign inte hur jag ska få saker och ting att fungera och jag börja bli så himla less på att fortsätta försöka. Allt känns fel och egentligen vill jag bara åka iväg någonstans.
Kommentarer
sandra

gud.. hoppas att allt blir bättre :D

2009-01-29 @ 09:44:22
URL: http://marinoni.blogg.se/
Camilla

Usch hatar sådana dagar då verkligen allt allt allt känns skit. Hoppas du drar dig ut svackan snart! Kramar!

2009-01-29 @ 15:18:04
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0