Jahaja


Snöoväder ute, är det inte konstigt att det blir kritvitt landskap precis efter jul?.. Jag står ensam i leksaksbutiken, inte en betalande kund hittills, stendött är det och jag börjar bli lite paranoid, typ att leksakerna ska attackera mig eller nått. Men dom är lika stendöda som den här förmiddagen. Jag har sorterat upp High School Musical grejer tillsammans med Hannah Montana. Jag ledsnade på att behöva springa runt i absolut hela butiken och visa tillhörande grejer, så nu står allt på ett och samma ställe, bra för mig, bra för kunden. Är inte hsm ett roligt fenomen? Typ som Scary Movie för oss när vi var små...

Jag ska jobba hela hela veckan förutom torsdag, bra med pengar men just nu känns det helt värdelös för jag har massor att fixa innan skolan börjar. Jag hoppas att ni har haft en bättre start på veckan än mig :P Snart kommer Mange och håller mig sällskap, haha, han är alltid rolig och det var längesen vi jobbade ihop. Bella och annat löst folk vart jätterädd för honom på festen i lördags, haha han är biffig och rakad med världens snällaste.
Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Haha det är så det fungerar alltså... fast när dom slingade mitt hår hade dom vanlig blondering och de blev inte gult, då hade dom i de ett tag iof, plus att ja hade ljusare brunt då... men jag får köra på silvershampot next time dåra ^^ tack för tipset!

2009-01-19 @ 19:04:56
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0