Mer H&M shopping



Glömde posta en till bild i mitt H&M inlägg. Jag beställde även denna bikini, tvekade länge mellan denna och den gråa. Men valde denna för att den är lättare att matcha med andra plagg. Jag använder nämligen bikini på vintern också under djupt urringade tröjor och klänningar osv, denna passar utmärkt till det ändamålet. Köper en ny varje år (och det lyckas alltid bli H&M) och börjar få en fin liten samling. Förra året köpte jag ju denna som har vart den absolut bästa hittils.

Tidigare år har jag ju blåvägrat svart bikini eftersom jag är vit som ett lakan på försommaren, men i år har jag ju börjat med solarium redan nu så det ska nog inte vara några problem (:
Kommentarer
Nadja

Å den svarta har jag också beställt, och förra året köpte jag också den guldiga!



jag gillar din stil! haha

2009-01-06 @ 02:56:47
URL: http://streetprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0