Party all night


Hej darlings. Kl 00:00 kväll kommer allas våran Izabella Hörberg bli 20 år. Min co-owner och soulmate kan äntligen gå in på Bernsan utan att oroa sig, köpa billig Ooze på Systemet till sommarens äventyr.. Ja, guldåldern är nådd och vi ska party all night.

Ni kan gå in på hennes blogg och gratta. Snart blir det marinerad kyckling och klyftpotatis med rotfrukter, en riktig wivalliusmiddag...

Förresten måste jag tacka för allas engagemang i och med våran tidning Mixtaped Magazine, vå har hittills sålt 142 exemplar, dvs vi har nått Interpress mål. Dessutom finns det fortfarande nummer kvar i vissa butiker så vi kommer nog sälja/ha sålt en hel del till, som butikerna inte registrerat. Underbart.
Kommentarer
Mino

Usch, jag ville verkligen få tag på den tidningen. Men den var väl slut överallt :(

2009-01-18 @ 10:58:13
URL: http://manreet.blogg.se/
sandra

hmmm.. jag har ingen aning, vet inte så mycket om staden. bara det jag läste i nån flygplanstidning och minns inget om att den var flyttad :P



haha, att det är så sjukt stort. att det finns så många (till utseendet) olika människor, man kan se ut som en kines och arab och ändå vara ryss till 100%. sen att det har varit så pass isolerat, tänker mig massa hemligheter + deras språk är grymt sexigt med ;)



seeeeen glömde jag svara på din kommentar som du skickade för nån dag sen :P jag vet inte vad jag kan säga om mitt uf-företag, det är ju en kurs i skolan och det är ett "riktigt" företag men det kanske du redan visste. jag har startat det själv och jag fixar bloggdesigner åt folk ;) och tyvärr så kan jag inte flash och sånt men jag tror starkt på att jag ska läsa en webbdesign kurs i USA om två år eller så :)

2009-01-18 @ 16:55:34
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0