Save Iceland - Buy Icelandish fashion



Gamla favoriter som kostade 700 spänn, när jag skrapat ihop pengarna för att ha råd att köpa de dyra, genialiska, personliga leggisen. Så hade dem sålt slut dagen innan. Surt.

Allas våran Steed Lord kommer ju bekant från Island och har en grym butik i Reykjavik. Dessutom finns det en grym webshop som heter Don't Be Naked som jag tjatat om här på bloggen, mest förr i tiden för att de hade snyggare grejer då. Men nu har dem fyllt upp lagret igen med sjukt snygga prylar så nu ska jag i Mixtaped Magazines vägnar få några läsare att klicka hem varor från Island och på så sätt få landet ett steg närmare den gamla välfärden. Som vanligt är det bara att klicka på bilderna för att komma direkt till produkten.

Mixtaped Magazine loves Don't Be Naked




Kommentarer
D.

sjukt snyggt!

2009-01-25 @ 22:10:30
URL: http://denas.blogg.se/
JayJay

Feeeta tights, nåra tips om var man ska shoppa i sthlm? Min standard är caliroots å beyond retro när jag besöker storstaden. Men jag misstänker att det finns lite mer än så! Var hittar man blinget, second handet, tightsen, dom klockrena grejerna? xoxo

2009-03-04 @ 17:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0