Tack du som skärde upp mig



..och tack du som snodde mitt busskort. Annars mår jag bättre vanligt, min ekonomi är räddad, sommaren är räddad, månadens fester är räddade. Skolan börjar snart jag är peppad och hoppfull om framtiden somaldrig förr. Jag bråkar med mina bästa vänner men jag hoppas även där att det slutar med en bättre utgång än hur det var innan så att säga. Det är som att löneförhandla. Haha!

Fan asså, jag mår ju som jag förtjänar i kroppen. Helt dödad, men ändå är ingen bakisångest här. Jag kämpa mig genom dagen på jobbet, kämpa mig in genom ur och skur till Folkis 122 för att hämta mitt kort och leg och ja ni vet. Mitt busskort var ju såklart long gone men jag orkar inte bry mig. Shit happens. Det är inget att grubbla över, mitt solkort var ju kvar också,där har jag 400+ och jag visste inte ens att jag hade tagit med det så det var ju tur för mig. Jag räknar det som att det vart +-0. Positiva Fian börjar krypa fram från sin vinterdvala. Fyfan folks, vi ska ha en grym vår och en grym sommar tillsammans. Var så säker! När vi ses i parken kan jag ju flasha mitt töntiga feting ärr jag kommer få på armen! :P
Kommentarer
sandra

haha, ja, jag måste ju det! :D



oooh, fan så nice :D ser fram emot att vara lille mowgliii, hahah :D

2009-01-24 @ 23:30:42
URL: http://marinoni.blogg.se/
Daria

hahahaha, en av mina stilar är det iallafall! :P dom är från gina tricot :)

2009-01-25 @ 00:10:52
URL: http://dariacalic.blogg.se/
SKAR!

det heter SKAR. inte skärde.

2009-01-26 @ 21:19:15
Fian

Åh vad roligt att folk inte förstår ironin

2009-01-26 @ 21:32:36
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0