Vad tycks?



Är det är mycket jox på sidan så man blir lite snurrig när man försöker läsa saker? Jag tycker om när bakgrunden är låst som den förra, men denna bakgrund är så pass skiftande att det inte skulle ge den rättvisa att vara låst.. :(

Dessutom är jag helnöjd med menyn till höger, men det känns som om bilderna är lite väl stora och det skulle behövas lite space mellan spalterna? Eller?

Sedan skulle jag vilja lära mig hur man gör så att bildernas opacitet är typ 50% innan man drar musen över, då tonas dem ner lite och är inte all over the place liksom.

Nu kl 4:40 ska jag sova. Thank GOOOD!!!
Kommentarer
rebecka.

heeyy ! jag älskar din blogg och din stil, just saying ! jag har en fråga; hur fixar man så att man kan ha sina egna bilder som bakgrund? alltså, så som du har bilder på dig och kompisar osv. fattar du vad jag menar? jag letade som ett freak på bloggdesign.se, men jag fattar inte ett skit av det där.

2009-01-07 @ 12:53:20
URL: http://yesturday.blogg.se/
sandra

kika in på www.webdesignskolan.com - jag har för mig att jag har sett någonting om hur man fixar med bilder sådär där :)

2009-01-07 @ 15:54:11
URL: http://marinoni.blogg.se/
Lina

Snyggt! Gillar balgrunden. Fast för mig blir det massa bakgrund till vänster så jag liksom får scrolla åt höger för att se den nya menyn, har väl med skärmupplösning att göra kanske. Tror nog att det skulle bli bra även om du gjorde bilderna lite mindre.

2009-01-07 @ 17:56:37
Fian

Är det bättre nu Lina?

2009-01-07 @ 18:00:20
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0