Fucking dåligt väder


Bella har väl precis lyft med planet för att ha en skön vecka i Lissabon, eller ja, flänga runt i Portugal är väl tanken. Hon ska bara veta vad det är för skitväder här hemma. Äsch. Så här slappt och skönt har jag inte haft på länge då jag inte behöver göra något förän Bella kommer hem. Vi hade en deadline för webshopen och det var igår. Men i fredags hände en del grejer som gör att vi måste vänta. Jag har bara suttit och spelat Playboy på PS:et hela morgonen. Riktigt slappt. Egentligen vill jag gå till ICA och köpa godis och B&J för att locka mig själv att röja undan i köket (jag får inte äta något förän det är städat). Men det har ju öst ner flera ton vatten hela dagen så det är omöjligt. Hmmm... Undrar hur vår pool mår förresten. Asch. Det blir till att slappa hela dagen och ta konsekvenserna imorgon. Jag är värd detta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0