Jag pallar inte två dar i rad


Jag hade redan gjort mig iordning, kollat buss och försökt peppa upp mig. Men beslutade efter många om och många men att jag inte pallar gå ut ikväll. Det är en sån grym ångest när hjärnan vill umgås med folk med kroppen inte pallar. Det har hänttvå gånger förr varav en kväll när jag skulle ut med Erik och se på Starlet Suicide, gud vad jag hade längtat men jag orkade verkligen inte röra på mig för att jag vart vaken hela dagen typ. Lång historia men det slutade med att jag grät hela kvällen av utmattning.

Idag gråter jag inte direkt men det känns så onödigt att ha peppat hela kvällen och sen bara skiter i det, men jag jobbar imorgon och har nattbussar att passa så det kommer nog bara bli stressigt.

Men jag kan ju roa mig med att svara på random frågor

1. Jag har insett att min senaste kyss.. mycket länge sen.
2. Jag lyssnar på.. /tittar på Paradise Hotel 4 Dansk. Är det inte underbart?
3. Jag pratar.. jag har inset att jag inte är så ödmjuk i mitt framförande haha.
4. Jag älskar/tycker om.. just nu har jag svårt att älska nått tyvärr.
5. Min bästa vänner är.. min familj och jag själv. Sedan vill jag inte säga nå mer, jag litar inte på folk längre. Alla sviker mig så jag har bara mig själv i slutändan.
6. Min första riktiga kyss.. var på en buss på en färja till Isle of Wight, UK. Väldigt spexigt med iskalla tungor (av mineralvatten) och marschoklad hahaha.
7. Jag avskyr när folk frågar.. jag avskyr när folk hånar mig för att jag har udda intressen.
8. Kärlek är.. ganska långt bort för tillfället.
9. Någonstans, tänker någon på.. ifall de ska ta sitt liv eller inte.
10. Jag kommer alltid att.. stå upp för mig själv och andra. Jag kniper aldrig käft.
11. Jag är hemligt förälskad i.. åh, ganska många faktiskt. Dels kändisar farfar away och människor i min närhet.
12. Sist jag grät var.. igår, när jag lyssnade på Michael Jackson.
13. Min mobiltelefon är.. så jävla fet bokstavligen.
14. När jag vaknar på morgonen.. så är jag fortfarande trött och svullen i hela ansiktet. Jävla skitventil.
16. Just nu tänker jag på.. vad tjejerna gör inne i stan.
17. Bebisar.. vill jag ha nu!
18. Idag har jag.. jobbat, chillat, svullat.
19. I kväll ska jag.. försöka somna tidigt eller sysselsätta mig.
20. I morgon kommer jag.. jobba mer, chilla mer, svulla mer.
21. Jag vill verkligen.. att den där människan ska bli min (hahahaha mamma och pappa börjat tjata om att jag borde skaffa kille). Jag vill flytta hemifrån och jag vill att ni ska gilla vår webshop.
22. Just nu känner jag att.. Coca Cola inte hade vart helt fel, en schysst film och myspys.

Kommentarer
Natali

Fian! Du vet att Gaga spelar på grönan nästa helg? :*

2009-07-26 @ 18:50:46
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0