15 Juni


Wow, så har man fått nå jävla tandproblem som kostar tusentalskronor.. Visdomständerna.. Kommer upp på helt fel ställen, mitt i käksenan. Inte kul för fem öre. Allt händer just nu, precis allt. Jäkla dum start på sommaren. Men vet ni? Nästa vecka har mitt jobb tydligen satt mig på semester eftersom jag inte begärt någon förän i Augusti (workaholic). Det är tyå såhär skitbra för mig att verkligen vara ledig i 7 dagar för då kan jag ta tag i att göra allt jag sagt att jag ska göra de senaste två åren så att hela den där to-do listan försvinner och jag kan slappa hela sommaren.

Hur många gånger har jag inte sagt så? Men nu känns det helt annorlunda och jag tror jag kan få en hel del gjort. Jag hoppas så. Jag tillåter mig att misslyckas denna gång också och med den inställningen så blir det nog motsatt effekt. Jag har en tendens att typ, om nån tvingar mig till nått så vägrar jag och det är om det är jag själv som tvingar mig själv också. Så himla complicated men ahh. Innan Juni ska jag må bättre och börja blogga igen är det tänkt.

Förresten, det är ingen som ska till Roskilde i Juli? Kanske har en eller två biljetter kvar? Kanske har en eller två platser i bilen? Kanske bara vill ses i Danmark?


Träffade ju för övrigt världens skönaste tjej i onsdags på Riot Act på Anchor. Bjussa på drink och allt och hela den kvällen var så jävla bra. Måste bara säga att Ellen, du är fan så mycket snyggare än mig!

Och för er som undrar om jag köpte den rosa Bustiern under... Så är svaret Nej. ;)
Kommentarer
Natali

Hej! Åh, ska du ner till roskilde? :) Jag kanske ska :) Men då blir det planka för hela slanten!

2009-06-16 @ 19:40:44
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Chiefen

Hörru din snurrfia, du har faktiskt enligt semesterlistan som sattes upp i April satt ett L (ett stort L!!) på vecka 26...Hur är det med minnet egentligen???

2009-06-17 @ 12:44:58
ellen

hahaha nej inte alls, möjligtvis knäppare.

kul o ses i allafall :P

2009-06-22 @ 12:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0