20 Juni



Är man ensam hemma på midsommardagen så lyxar man till det med att laga lite ordentlig mat. Egen sill och ägghalvor. Tror inte jag behöver ta några Omega-3 tabletter idag haha. Fan alltså, nu ska jag snart spela The Sims i 15 timmar i stäck eller något, för det har jag verkligen förtjänat. Dock skiner solen som fan ute och jag är lite sne på mig själv att jag inte vart ute nått. Men på altanen är det kallt och jag har ingen speciell lust att göra så mycket, på ett positivt och tillredställande sätt. Jag är liksom inte rastlös, även fast jag önskar att jag var det lite. Ringde någon och gick en promenad eller nått. Men det kan kanske också hinnas med. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0