Klockan är...



...13:30 och jag ligger fortfarande i sängen. Fyyyy... Haha men jag har faktiskt ätit en skitstor frukost och typ haft matkoma i 2 timmar. Har börjat äta frukost också vilket har märkts, dock går jag mätt hela dagen och rasar i vikt som en galning. Well well, flera tvättar och en diskmaskin har hunnits med också men gosh vad tiden springer iväg.

Jag vaknade 8:00 imorse som trott, vaknade kl 6 också och det var så ljust att jag trodde att klockan var typ 13. Men när jag märkte att den bara var 6 så somnade jag nöjt om. Just nu vill jag bara somna igen men jag vet att det inte kommer göra mig piggare så det är bara att hoppa upp ur sängen igen och sysselsätta mig. Kanske åker in till stan och kollar på presenter till mami och papi?

Jag vill sooooooooooooooovaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0