Orkar inte...



Shit alltså, det tar på en. Jag är förvisso en galet blödig person men det var längesen jag kände sån här tomhet i kroppen för en person jag aldrig träffat. Michael Jackson berörde hela världen, det är därför vi fortfarande sörjer.

Ah så svårt att förklara hur jag känner, life goes on, nästan direkt liksom, vi har massor att göra med webshopen så det är liksom bara att lägga ner typ. Men när jag såg den här videon kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Jag vet ju inte alls hur jag kommer reagera när några av mina stora idoler dör. För MJ har bara funnits där för mig som en självklarhet, jag har inte dyrkat honom, jag har heller aldrig dömt honom för vad han nu skulle ha gjort. Folk ska sluta lägga näsan i blöt och tro saker som de inte har den blekaste aning om, seriöst.

I alla fall, jag börjar få panik. För nu fattar jag att vem som helst kan dö när som helst. Det finns så många jag vill se live, Courtney Love tillexempel. Vad händer när hon dör, då kommer jag vara ett vrak i flera dagar, orkar inte ens tänka på det. När Dave Leppard dog, så grät jag till söms i en hel månad. Jag kan gråta ibland fortfarande. Det är typ så jag kommer vara i jämförelse och det finns många personer jag känner så för. Det är jättejobbigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0