18 Maj



Bang bang

Det är livsfarligt att vara vaken vid 2 på natten. I alla fall om man kallar sig Fian, jag förstör hela min mentala bild när jag sitter uppe så här. Man får så många konstiga tankar och man börjar komma unifum med saker som är för stora att hantera. Saker som det inte tjänar någonting till att sitta och grubbla över just nu. Saker som får mig att känna mig så liten, övergiven och så fruktansvärt ledsen att det värker i hela bröstet.

Det är helt värdelöst waste of time/sleep det här jag håller på med ett par nätter i veckan och det får mig verkligen inte att må bättre. Tvärtom. Varför gör jag det då? Om och om och om igen. Ja det är det som är min stora gåta. Jag fokuserar på negativt och hela min omvärld reagerar negativt på det, det är en ond spiral som bara störtar neråt. Hur bryter man mönstret? Jag gör ju ingen i min omgivning glad heller liksom. Men det är så jäkla svårt, jag vill bara bli liten igen. Bekymmerfri, "mamma-vet-allt" typ. Jag orkar verkligen inte med vuxenlivet, och alla säger att det bara blir värre med åren. Om jag inte pallar med nu, hur ska jag palla med sen? i typ 60 år till?

Vad egentligen är det som får oss att traggla vidare? Den goda maten vi njuter av varje dag? Vårt varierande och roliga jobb? Vår familj och vänner? Resor? Sex?

Inget av detta väger så tungt i mitt liv. Antingen har jag det inte eller så tycker jag inte om det (Vad det gäller vänner och familj så kan jag ju inte leva mitt liv för någon annans skull). Så jag undrar verkligen vafan jag har här att göra egentligen. I denna smutsiga, falska och elaka värld.

Kommentarer
Annie

Ja du.. Så sitter man och slösurfar 2 på natten, och inte fan mår man bättre utav det.



Fina fina du, råkade av en slump hamna här på din blogg igen och wtf, bara massa negativa inlägg (var inne ngngång för aslängesen och då vare inte så om ja inte minns fel)



Lifes a bitch och det kommer alltid finnas idioter som kommer försöka trycka ner dig. Man kan inte alltid må bra men stay strong.. det gäller att skapa sin egen verklighet som just DU mår bra av och omge dig med de som är äkta.



xxx

2009-05-20 @ 03:16:25
URL: http://annieareyouokey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0