Matthew Williamson in my closet



Usch och fy vad seg jag var imorse. Hann ju inte alls beställa allt jag ville ha, eller egentligen var det baddräkten med paljetter och den där sarongen. I efterhand är jag ändå ganska glad över att jag inte hann klicka hem dem, jag menar.. När skulle jag använda dem liksom? Nu fick jag klorna i något jag verkligen använder och 198 kr styck är ju som hittat. Stora (hoppas jag) linnen med snygga mönster som jag kan ha till alla mina leggings (mitt leggingsproblem är ju long gone nu när jag bunkrat upp med linn/klänningar.. Lösningen var helt enkelt att skippa den förr obligatoriska kjolen).

Jag beställde dessutom båda färgerna eftersom jag inte kunde bestämma mig. Båda var lika fina, och i VISKOS mitt nya favoritmateriel. Beställde dessutom båda i Medium och Large för jag vet inte vilken storlek som är bäst. Tillsammans med rabattkoder 1304 (50 kr) och 7848 (100 kr) så slutade notan på 650 kronor. Haha dyrt för mig men jag kan ju alltid skicka tillbaka de två jag inte vill ha/ sälja på Tradera eller här på bloggen. Vi får se.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0