New friend [X] Check


Ahh.. Underbar men melankolisk dag. Som sagt mår jag ju kassare än kassast. Men idag klickade jag verkligen med en underbar brud i klassen och det känns så himla rätt i tiden. Helt övergenerös och hur trevlig som helst. Jag behöver fler bra nya och sköna personer i mitt liv. Hon fick mig att ståla och boosta verkligen min energi igen, hon är inte alls den typen jag skulle kunna träffa i andra situationer och en sån otippad matchning är typ så himla bra. Det är ödet. Jag är så glad. Så jävla fin tjej. Bara så ni vet.

För övrigt så kan man ju tydligen inte kommentera i min blogg, like what the fuck? Jag har inte trixat med designen på waaaaay länge så jag fattar inte vad Blogg Esse håller på mig riktigt. Jag löser det en annan gång. Om ni vill nå mig ang mina tidigare tragiska inlägg så maila mig på [email protected]

En till liten notis, Webshopen blir lite försenad som allt annat, tidsoptimist som jag är. Vi har fått alla produkter med det tar så grymt lång tid att fota det är inte klokt. Vi vill som sagt att bilderna ska återspegla produktens rättmätige utseende eller vad man ska säga. Det är kasst att skylla ifrån sig, men vi vill ha det snyggt och rätt från början. Även när det gäller konsumentlagarna och köpavtal osv. Det ska vara rätt för Er.

Puss på er!!
Kommentarer
Camilla

ja du det låter verkligen som du har fööör mkt on your mind right now! Det är himla jobbigt att hamna i sådana perioder då man tagit på sig allt för mycket att göra.. men det är bara att blicka framåt mot sitt mål så är man helt plötsligt där! <3 kramar!



ps. säg till om du vill hooka i stan på en fika snart! ds.

2009-05-06 @ 14:02:54
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0