29 November


Idag har vart en hektisk dag, nästan värre än igår trots att Bella var med och det var mindre folk, jag snackar om vintagemarket såklart. Men det var nog för att jag hade med lite privata saker att sälja idag.. (Jag rådde hem över 1000 spänn) vilket är ett tecken på att man kan tjäna pengar på de kläder, skor och accessoarer man helt enkelt inte använder= man har mer plats och struktur i garderoben och man får stålar för det.. Win win situation!

Jag är som sagt helt slut, som ni alla vet så sov jag inte en blund natten till lördag. Och igår däckade jag i sängen direkt när jag kom hem, men vet ni! Jag vaknade kl 3 inatt pigg som en lärka och igår jag har vart vaken sedan dess. Jag har alltså sovit endast 5 timmar på 2 dygn. Jävligt dumt för ikväll intar jag Café Opera.. Det var ett år sedan jag var där sist så det blir spännande.. Det är någon slags DJ-Challange final med massa djs som kommer byta av varran så det kommer verkligen vara drag hela tiden. Hur ska jag palla?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0