Kolla så snygga jag är när jag är sjuk. Man ba ah




Hej världen! Idag mår jag bananas... Känner mig uppblåst i hela kroppen, halsen kliar, kittlar.. Jag hostar, har tidvis feber tidvis frossa. Har jag swine flu montro? Det återstå att se... Jag är vaccin-vägrare men jag hade ändå inte hunnit får det där jävla vaccinet vid det här laget om jag hade önskat. För Värmdö kommun är den segaste i Sthlm Stad måste jag ju ta och säga. De har ju knappt bestämt vilka lokaler vaccineringen skall hållas till, haha pinsamt.

Om jag dör inatt eller snart så vill jag ha Courtney Love - Sunset Strip, ha en ljusrosa kista med silverdetaljer på min begravning. Fint som ett bröllop ska det vara, jag vill ha min vita quiltade klänning och min Laptop i kistan. Jag vill kremeras och spridas lite på Loves grav, och sparas i någon hylla sedan :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0