Leather and jeans - Bilder från helgen



Sminkad med en lugg som inte vill det jag vill + förferre i lokalen med ELVIRA BIRA.


Jag + Vic, haha jag ser ut som en crustare i håret :(
Sen var det fest hos nån Max på Bastugatan hur trevlig som helst, måste också vart den finaste lägenheten jag sett tror jag.


Jag hade på mig:
Halsband - Spitty Kitty, London, Camden
Handskar - New Yorker, Berlin
Leggings & Klänning- Gina Tricot
Magtröja - Top Shop Outlet


Öl öl öl öl öl, Jag + Rufus.


I lördags, förfest i lokalen, the hatch, Mariatorget. Jag i spets.


Vänta på seg-apor vid Mariahallen, vika flygplan för att roa sig.


Jag + Bella, jag är slags asspacked på en båt på södermälarstrand. Ja det var ju inte Vieille Montagne i alla fall :).

Jag hade på mig: Genomskinlig huvtröja + neongul tshirt - Cubus
Spetsleggings - Gina Tricot
Halsband med gröna vampyrtänder - H&M
Starwars örhänge - Egengjort från Kellogspaket (tror man får ett blått sånt i Happy Meal nu...)
Kommentarer
SOULIE

SNYGGING!!

2009-11-23 @ 21:27:18
URL: http://assuefacente.blogg.se/
Storasyster

Ser ut som om du hade kul :D

Jag gillade luggen på den första bliden. :p

2009-11-24 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0