Uppe med tuppen...


..hehe nej, jag har inte somnat än. Jag mår som flubber, en geleklump. Jag kan bara ligga ner. Jag har sovit precis hela hela dagen och när jag ska sova, nej då kan jag inte. Det är så mycket tankar och måsten som snurrar i huvudet, har inte tid att vara sjuk. Det är ju vintagemarknaden på lördag och ve och fasa så kommer jag nog få stå där själv och kränga våra grejer.

Jag har dock hunnit rensa bland mailen, vilket är skönt. Sedan fick jag för mig att rensa bland mina "utkast" här på bloggen och då blev jag lite deprimerad för det är en hel del inlägg som jag lovat er en gång i tiden att posta.. "Kommer snart, kommer snart". Haha sämst-fian. Men ännu värre, som den under.. Helt klara inlägg som bara inte postats, like what?? Flera stycken, det gör mig rysligt deprimerad. Men men, i-landsproblem deluxe.

Nu måste jag somna...!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0