VINTAGEMARKET I SKRAPAN



Ååhh allt jag skrev försvann, jag hatar det, jag önskar jag hade en apple med timemachine. Värsta långt också så nu måste jag vara kortfattad och tråkig. Jag lär mig aldrig att kopiera saker.. hmm..

Jaja, läget ser ut som sådan. Jag har inte gått och lagt mig ännu, hör och häpna. Nej hela natten har gått upp i rök. jag har helt enkelt inte kunnat somna, det känns precis som om jag ska flyga till USA imorgon eller nått. Det känns som när man var liten och låg vaken och lyssnade efter tomten dagen innan julafton. Man kan ju inte somna!

Min väckarklocka ringer om en kvart så det är ingen idé att somna. Det kanske låter oansvarigt att inte sova en dag innan man ska stå och sälja på en marknad i 8 timmar. Men jag klarar det. Det är alltså Vintagemarket i Skrapan imorgon som gäller. Jag har legat helt hispig hela natten och tänkt på vad jag har kvar att göra. Vilket suger för jag hade kunnat donat under natten och kanske somnat vid 3 i alla fall, och fått sovmorgon. Jaja. Jag vet vad jag ska ha på mig i alla fall så det blir ingen garderobsångest 5 min innan vi åker.

Dock är jag skitnervös över att jag ska stå där själv. Nojig till tusen, tänk om jag inte räcker till? Vad ska jag göra hela dagen? Tur att jag har facebook på mobilen och mitt tetris-spel<3. Fast helst så hoppas jag på att många kommer fram och kikar.

Åhhh blää det vart inte alls lika bra inlägg som det jag skrev innan. Nu låter jag asbitter.. I vilket fall som helst så oroar jag mig över morgondagen för det känns lite oplanerat rent tekniskt och tidsmässigt. Jag får helt enkelt göra det bästa av situationen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0