4 Oktober


Söndag, en jättesämst dag har jag haft. Lite jobbiga arbetsförhållanden på jobbet på söndagar, men det är väldigt kul att packa upp alla halloween grejer. Allmänt mår jag ganska bra, det kommer dagar som är jättetunga och allting känns helt värdelöst. Vissa dagar vill man bara ramla ner och dö så att man kan se ifall vi får ses igen... Jag tror jag mår mer psykiskt dåligt än vad jag egentligen gör. Min mens är över en vecka sen och jag är helt övertygad om att det är min sorg som påverkar den. (Ja jag har tagit ett gravtest=Negativ).

Jag försöker tillåta mig att må bra och skratta. Ganska ofta glömmer jag bort att bland det hemskaste som kan hända en människa har hänt oss. Det är skönt de stunder, men jag skäms för att jag tycker att det är skönt. Men that's life. Livet har gått till vardagen och saker händer hela tiden och det är så himla uppfriskande.

Jag och Bella har verkligen jobbat gärnet av oss de senaste veckorna och vi är verkligen åt rätt köl. Försäljningen på shopen går dock trögt men vi jobbar på marknadsföringen. Har ni tips eller vill ni vara med i vårt landsomfattande street team? Maila oss! Man kommer få asläckra klistermärken och affischer.

På Onsdag kommer vi befinna oss på Norrtälje marknad, vi kommer stå utanför Enlunds Skor och mittemot H&M. Dit är ni välkomna att få fingra på grejerna från shopen och kanske pruta lite ;) Vi kommer ha med oss det mesta från shop.mixtapedmagazine.com och ännu bättre, vi kommer ha med oss en del nyheter ;)

Nyheterna läggs även upp på shoppen eftersom de kommande dagarna med start i dag. Det är Fifty Kenth (Sveriges kanske bästa inlines åkare?) som är modell för de nya solglasögonmodellerna som stolt för bära hans namn. Fiftybrillor. Ni kanske tycker att det är konstigt med solglasögon på vintern, vi har just kommit på att det är superbra att bära dem på vintern också. Solen är alltid i ögonen! Skämt åsido så är det lika bra att ha det i lager året om då många åker på semester, det är slut i vanliga butiker eller vad som helst. We love'em.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0