Snygg-fian



Nya produkter på Mixtaped Shop, jag är modellen - ganska simpelt ekonomiskt men jag är ju snygg så!

Jag har suttit här och försökt skriva i ett par timmar nu. Jag har massor att säga men det känns som om jag tappat 'talförmågan', jag har inget flow i mitt skrivande längre. Det var en vecka sedan jag gav ett livstecken på den här bloggen och det känns himla ruttet, samtidigt som jag på nått sorgligt sätt inte kan bry mig mindre.

Min tid räcker verkligen inte till, jag är aldrig hemma längre, vilket mina familjemedlemmar antytt. Jag har inga fasta lektioner i skolan, samt jag är påväg att ta en paus från mitt jobb. Så vad gör jag då? Det är det som är så skumt, jag har inte den blekaste aning.

Jag gör ingenting samtidigt som jag gör massor, hela tiden. Det känns värdelöst, fast jag inte känner mig värdelös. Jag känner mig verkligen i en paus i mitt liv just nu. En övergång till något annat. Jag känner mig så förvirrad.

Tre intressanta saker har hänt idag i alla fall.
-Jag har sökt till 3 högskoleutbildningar; Journalist, media eller miljö. Kommer förmodligen inte gå någon men det skadar inte att söka
-Jag har lärt mig att bygga bildkartor för html, haha hur ska man kunna förklara på svenska? Jaja, det är länkar över bilden. Så man kan ha flera länkar på en bild. Asbra och snyggt/proffsigt.
-Vårt internet har vart nere i 5 timmar, telia är assholes och kan inte hjälpa till. Vi startar om modemet som vi brukar men ingenting funkar (vad är oddsen när man ska jobba hemifrån?). Efter några timmar fåt jag fnatt och leker elektiker och kopplar om hela skiten. Efter det funkade det smärtfritt, hoppas vårt problem är väck forever?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0