Spinnerette - The Walking Dead


Oh hello psycho, is that you in the mirror again?
I can't escape the feeling you'll be here till the end


Detta är raderna för dagen. Jag vill typ bara stå längst fram på Spinnerette konserten för resten av mitt liv. Jag kan inte förstå att man kan drunkna i inspiration i en människa så som jag gjort med Brody. Jag typ glorifierar allt hon gör, men det känns samtidigt himla skönt. Musiken kommer ju alltid finnas där.

Nu sitter jag med ett glas vin i handen. VIN. Haha. Var tvungen att köpa fruktsoda annars är det ju vidrigt. Är typ över en timme sen in till stan. Bandet jag ska se på Gåsen spelar väl nu, men jag orkar inte stressa. Alla problem är små i min värld just nu, jag tar verkligen allting som det kommer. Känns slött, men jag har verkligen ingen energi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0